استخدام-مربی-کوچینگ

استخدام مربی کوچینگ

جهت پیشرفت و توسعه در هر زمینه ای ، استخدام مربی می تواند برای افراد اثر بخش باشد . در واقع با داشتن مربی و یا کوچ از مراحلی که لازم است برای رسیدن به اهدافتان طی شود ، مطلع خواهید شد .

استخدام مربی کوچینگ

استخدام مربی گامی عالی در دستیابی به اهدافتان است . از این ۴ مرحله به عنوان یک راهنما استفاده کنید تا روند را هموارتر کنید و مربی مناسب خود را پیدا کنید . استخدام مربی یکی از بهترین گام هایی است که می توانید برای رسیدن به اهداف خود بردارید . درست مانند خود تمرین ، یافتن مربی مناسب برای شما می‌تواند فرآیند دشواری باشد . پیروی از مراحل ذکر شده در زیر به آسان‌تر شدن فرآیند کمک می‌کند .

۱. آنچه را که نیاز دارید مشخص کنید
قبل از مصاحبه با هر مربی، نیازهای خود را مشخص کنید. این شامل عناصری مانند ارتباط، سبک مربیگری و بازخورد است. آیا در هر تمرین به بازخورد روزانه نیاز دارید یا با بررسی هفتگی مشکلی ندارید؟ آیا ایمیل و پیامک به اندازه کافی خوب هستند یا می خواهید تماس های تلفنی برنامه ریزی شده داشته باشید؟ برخی از ورزشکاران به مربی نیاز دارند تا تشویق کننده همیشگی آنها باشد در حالی که برخی دیگر خواهان رویکردی سخت گیرانه و سخت هستند. نکته این است که ابتدا کمی خودآزمایی انجام دهید. تصمیم بگیرید که چه چیزی به شما انگیزه می دهد و چه چیزی از مربی خود برای داشتن یک رابطه قوی و موفق نیاز دارید.

۲. تحقیق
این مرحله زمان می برد. مگر اینکه در منطقه ای زندگی کنید که به چندین مربی دسترسی دارید، به احتمال زیاد با مربی خود از راه دور کار خواهید کرد. البته می توانید به اینترنت مراجعه کرده و به صورت آنلاین مربی ها را جستجو کنید. چندین فهرست راهنمای مربی وجود دارد که می توانید در USA Cycling، USA Triathlon و البته TrainingPeaks استفاده کنید. یک وب سایت مربیگری خوب بخشی در مورد تاریخچه، فلسفه و ورزشکاران گذشته آنها خواهد داشت. مطالعه کنید تا در مورد شایستگی و شخصیت آنها ایده بگیرید. آنها همچنین باید ساختارهای قیمت گذاری خود را در سایت داشته باشند تا بتوانید مطمئن شوید که در حد بودجه شما هستند. جامعه ورزشی محلی شما می تواند منبع ارزشمندی برای استفاده باشد، به خصوص زمانی که به دنبال مربی هستید. از اطرافیان خود بپرسید که آیا تجربه کار با یک مربی را داشته اند یا پیشنهادی دارند.

۳. صلاحیت ها
بسیاری از ورزشکاران به دنبال گواهینامه های سازمان های حاکم ملی مانند سه گانه ایالات متحده آمریکا یا دوچرخه سواری ایالات متحده هستند. گواهینامه ها مدرک خوبی هستند اما به هیچ وجه تنها راه برای تعیین توانایی های مربی نیستند. اگر جنبه علمی تمرین را دوست دارید، ممکن است بخواهید به دنبال مربی با مدرک فیزیولوژی ورزشی باشید. با مدارک و گواهینامه ها شروع کنید و سپس ببینید که آیا آنها ورزشکاران دیگری مانند شما را مربیگری کرده اند یا خیر. اگر می‌خواهید به بالای سکو برسید، باید مربی‌ای بیابید که با ورزشکاران نخبه کار کرده باشد، در حالی که ورزشکارانی که تازه شروع به کار کرده‌اند بهتر است مربی‌ای داشته باشند که در ورزشکاران مبتدی تخصص داشته باشد. همین امر در مورد ورزشکاران جوان یا مستر نیز صادق است.

۴. مصاحبه
هنگامی که جستجوی خود را محدود کردید، یک ایمیل مقدماتی برای شروع ارتباط ارسال کنید. از آنجایی که هر ماه پول خوبی می پردازید، یک تماس تلفنی برای صحبت مستقیم با هر مربی احتمالی برنامه ریزی کنید. این فرصت شماست تا مطمئن شوید که نیازهایی که در مرحله اول تعیین کرده اید توسط مربی قابل برآورده شدن است. اطمینان حاصل کنید که آنها انتظارات شما را از نظر ارتباط و بازخورد برآورده می کنند. اگر می خواهید تماس های تلفنی هفتگی داشته باشید، حتماً آن را بیان کنید. همچنین بهترین زمان برای صحبت در مورد تجربه مربی بالقوه با ورزشکارانی مشابه خودتان است. در مورد فلسفه آموزشی، تجربیات گذشته و تخصص آنها در خارج از مربیگری (مانند تجهیزات، تغذیه و غیره) بپرسید. فهرستی از سؤالات آماده داشته باشید و در حین حرکت یادداشت برداری کنید. شما باید با چند مربی مصاحبه کنید و زمانی که زمان تصمیم گیری فرا رسید، می خواهید به یادداشت های خود مراجعه کنید. گام خوب دیگری که باید برداشته شود مصاحبه با ورزشکاری است که مستقیماً با آن مربی کار کرده است. دانش دست اول همیشه بهترین منبع اطلاعات است. استخدام مربی یکی از سودمندترین گام هایی است که می توانید برای بهبود عملکرد خود بردارید. برای ورزشکارانی که این فرآیند را کمی طاقت‌فرسا می‌دانند، TrainingPeaks Coach Match Service یک گزینه عالی برای محدود کردن نتایج جستجو است. یک مربی واجد شرایط با پیشینه و مهارت های ارتباطی مناسب به شما یک برنامه متمرکز، دستورالعمل های متخصص و بازخورد می دهد تا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.

استخدام مربی کوچینگ

برای پیشرفت کردن و یا به عبارتی ؛ داشتن توسعه و رشد فردی ، می توانید از استخدام کوچ بهره ببرید . امروزه اغلب افراد …

چرا استخدام مربی

استخدام یک مربی شغلی ممکن است آخرین مورد در لیست طولانی کارهایی از مراحل تقویت شغلی برای افراد نیمه حرفه ای باشد که در بازار کار نامطمئن حرکت می کنند . در واقع استخدام مربی ، سبب می شود تا شخصی همراه و بازگو کننده ی ایرادات شما در مراحل مهم کاری شما حضور و نقشی پررنگ داشته باشد . انواع کوچ ها سبب می شوند تا شما اهداف و مسیر رسیدن به اهداف را به طور کامل در ذهنتان داشته باشید . علم منتورینگ و کوچینگ ، منابع مربیان حرفه ای امروزی است .

استخدام مربی کسب و کار ، گامی مهم در پیشروی اهداف

استخدام مربی شغلی یا به عبارتی بیزینس کوچ ، به توانایی و ظرفیت بیشتر در شغل فعلی شما و در شغل بعدی شما منجر می شود . این اقدام در واقع به تقویت اعتبار شما به عنوان یک فرد حرفه ای کمک می کند . خودشناسی ( و توانایی شما در استفاده از آن در فضای کار ) یک مجموعه مهارت حرفه ای عملی است که مربیان و کوچ ها ، شما را از آن بهره مند می کنند ، بدین ترتیب از مزایای دائمی و تغییر دهنده زندگی آن استفاده خواهید کرد . مربیان کسب و کار با آگاهی بر علم بیزنس کوچینگ ، توانسته اند افراد زیادی را هدایت و رهبری کنند . یک مربی شغلی مناسب بیشتر ، راهنمایی هایی برای حرکت شغلی بعدی شما ارائه می دهد . آن‌ها شما را به مجموعه‌ ای از مهارت‌ ها ، استراتژی‌ ها و ذهنیت‌ ها مجهز می‌ کنند که خود آگاهی و انعطاف‌ پذیری را در برابر تحولات حرفه‌ای ایجاد می‌کند . در عصری که امنیت شغلی نایاب است ، استخدام یک مربی شغلی به شما قدرت می‌دهد تا در حرفه خود مطمئن باشید . چرا که این احساس امنیت دارایی گرانبهایی است که اعتماد به نفس شما را تقویت کرده و به آهنربایی برای جذب فرصت های جدید تبدیل می شود .

افزودن دیدگاه

Your email address will not be published. Required fields are marked *